Trettonspelen 6/1-7/1-12

6/1:
hoppade en lokal LB jag var totalt veck inne på banan, red ivägen, hon red den vägen hon ville men ändå :O så sjukt pinsamt, har aldrig gjort det för, vad jag kan minnas! stör mig fortfarande på det....
aja pelle kändes fin på framhoppningen, grunden gick bra sen i omhoppningen rev jag det första och det sista... xd första var för att jag skulle svänga direkt efter så jag höll för mycket i honom och han fick inte upp bakbenen. det sista kom vi för nära på.
0+8 fel nöjd med hästen, sjukt missnöjd med mig själv...

7/1:
reg. LB Pelle kändes fin, grunden gick bra. kom lite nära på 4:an, en linje på 7 galoppsprång= att Pelle drog på som tusan xd annars inget att klaga på :) på det första hindert i omhoppningen fick Pelle helt plötsligt för sig att hoppa av ett galoppsprång för tidigt (jag blev ganska paff xd) sen mitt i att glömde han att han hade fyra ben, han lyfte bara på tre >.< han glömde ena frambenet så han gick näääästan ner på knä... men han kändes fräsch så jag red på nästa, han var lite osäker men jag bara smackade lite så hoppade han :) massa klapp! sen provade jag en ganska snäv sväng, han får ju lära sig ;) han blev nog lite förvånade att hindert kom så fort så han rev muren.
det var en ganska svårt grund, bara en massa linjer, men det blir bara roligare när de är svårt :)
pelle var duktig :) 0+8 fel igen, inte vår bästa helg direkt men alla har vi väl dåliga dagar..

synd denna bilden var tagen tidigare för då hade han verkligen benen i magen!



inga bilder att skryta med direkt >.< men ja :p


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback