Stävie, Sveland Cup zonfinal 3/6

Vi kvalade in till zonfinalen så vi hoppade den, en LB och sen en LA efter. 
Sveland klassen var en A:1a, nöjd med grunden, fick ett bra flyt och det bara rullade på. 
Sen mitt i allt fick vi sadla av och besiktiga för att veterinären skulle hem så innan omhoppningen fick vi göra det haha. Inte alls nöjd med min ridning i omhoppningen. Hade lagt upp en bra tempo men till tvåan började jag plocka... Varför vet jag inte, så vi red det sen red vi hindert efter också för att jag höll lite för länge i honom. Tiden hade dock räckt lång, retfullt som satan! 
 
LA:n var en A:0 fick ett kommunikationsfel efter kombinationen, jag ville ta innanför ett hinder men det vill inte Pelle och det blev lite kaos men sen flöt det på väldigt fint igen. 0 fel. Nöjd om man bortser från den missen :p blev dessutom 2:a :)
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback