allsvenskan div. 1 omg. 2 och debut!

Pelle gick allsvenskan i helgen, en LB bara. Han hoppade superbra men tyckte han kunde bestämma allt själv, mina förhållningar är väl inget att lyssna på? aja, han var pigg, glad och fräsch :) men somsagt tog han inte riktigt mina förhållningar så det blev ett riktigt onödigt pet. helt okej ändå :)
laget hade lite stolpe ut denna gången, både axel och jag hade ett pet, hans förhållning gick igenom lite väl mycket :p Bella fick tyvärr ett stopp och sen ett retligt pet på samma hinder, och lite tidsfel eftersom hon ju fick ett stopp :)

Pelle har vila några helger framöver sen blir det lite mer tävlingar ett tag innan det blir paus igen, där är så många tävlingar man vill åka på samtidigt! Han ska bara ta det lungt hela denna veckan, gå och sola sig i hagen och ha det bra :)

Goshen ska tävla i Färs på lördag :) LB:1 och debut i LA:1 :) satan vad taggad jag är! xd red igenom A1:an i söndags och det gick super! imorgon blir det träning för den bästa! Jarimannen! ;) hoppas Goshen sköter sig i helgen!

Pommac har föresten också varit ute och hoppat, pay&jump på bökeberg i lördags :) han hoppade bara 50 cm, men höjden inte är inte något problem för han direkt. han och matilda gjorde en jättefin nollrunda :)


han överhoppade sig lite ibland.. :p







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback