tävlingarna.

goshen var sjövild xd men det var väl ungefär vad vi väntade oss :p pigg som satan men skötte sig ändå hyffsat inne på banan. fick två onödiga missar som kostade 2% och segern. lite fort gick det också men det fick det göra denna gången, bära eller brista! det blev väl något mittemellan det :p
jaja sjövild på framridningen men skötte sig ändå ganska bra inne på banan :) 70% i allafall och en tredje plats blev det. ettan och tvåan hade samma poäng. jag hade en poäng mindre än dom :p
nöjd med tanke på förutsättningarna! :) men tävlingsmänniska som jag är, är jag bara nöjd när jag vinner ;)

pelle då, fina fina pelle!
gick in och satte en klockren nolla som om han aldrig gjort något annat! lagom svår bana, mycket linjer men inga svåra. tyvärr fick laget 4 fel så ingen omh. men bästa lag med fel. vi var ju de ända laget med tre ryttare så det får vi vara nöjda med :) alla var jätteduktiga :) nöjd såklart!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback