Nu har G fått en ny sadel

Efter att jag hade tävlat så åkte jag till böckmann center för att prova ut en ny sadel till Goshen. Han har ju musklat sig så mycket så den andra blev för smal. 
Det blev en likadan som jag hade innan, en Prestige Lucky Dressage! Glad Jessica :) Två bomvidder större blev det. Hans gång har utvecklas enormt på slutet och det ser ut som han har vingar under hovarna, men idag när han fick en bredare sadel så rörde han ju sig 100 ggr bättre, såklart! Jag kommer ju inte kunna sitta ner nu haha..
 
Tacksam för att Irja, hans ägare, vill det bästa för honom och köper en sprillans ny sadel trots att han snart ska säljas! 
Nu är vi på banan igen och det är så skönt :) 
Längtar till morgondagens pass, det gör nog G också! Vilken energi han har nu när han tagit det lite lugnare ett tag, och han som varit pigg innan :p
 
Nya sadlen 
 
Goshen blev så glad att han fick en ny sadel, så då var han ju tvungen att rulla sig mega mycket.. Söt är han i allafall :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback